14. 4. 08

Sukhotai

Ponovno je nekaj narobe z mojo XD kartico fotoaparata, tako da ste prikrajsani vseh lepot Ayutthaye in Lopburija. Mesti sta dokaj podobni mestu Sukhotai, ki je bilo prvo glavno mesto Siama. Polno starih templjev z skulpturami Budhe.
Again something is wrong with my XD card of camera so I do not have photos of Ayutthaya and Lopburi. But I hope to get some soon. Anyway both cities are similar to Sukhotai which was the first capital city of Siam. Ful of old Tempels with images of Budha ....

V Sukhotai-u sem 'slucajno' spoznala Jennifer iz Avstralije... predlagala sem ji da si deliva sobo. Naslednji dam smo si skupaj z dvema Korejcema ogledali staro mesto Sukhotai.... tokrat s kolesi.
In Sukhotai I meet Jennifer by eccident from Australia... I invited her to share the room. Next day we went to see the old part of city Sukhotai with two Corean guys... this time we rented bicycles.


























Pot smo se isti dan nadaljevali z nocnim busom v Chiang Mai.
We all together continued the road to Chiang Mai with 'night bus'.

3 komentarji:

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Živjo!

Mi je Maja rekla naj pogledam in tvoj blog pa sem se oglasil. Je videt, da ti življenjsko okolje tam dol kar ustreza. No, v vsakem primeru je boljše kot vsakodnevna vožnja v službo.

Uživaj še naprej pa se ob priliki kaj vidimo.

Lp, Boštjan

Unknown pravi ...

hej bejba.
pa ne morm vrjet, da do zdej nism še nč komentirala...
se mi zdi, da te ni že celo večnost...pa je komi 2 meseca :(
ampak, vidm da se imaš super...u go girl!!!

luv u!!!!
jst :))